Sharing is caring!

Waar ligt dan de toekomst met deze slimme combinatie van twee populaire media? Misschien zien we binnenkort de teloorgang van de traditionele televisie, omdat het gemakkelijker en goedkoper wordt om onze favoriete programma’s online te bekijken. Televisie en internet zal nooit meer hetzelfde zijn, lees dit artikel verder om er achter te komen wat de toekomst van internet en tv zal inhouden.

  • Hoewel sommigen dit idee van internettelevisie afwijzen, vanwege de associatie van onze pc’s met werk en stress, in tegenstelling tot de tv als een plek om ‘uit te schakelen’ en te ontspannen terwijl we naar onze favoriete programma’s kijken.
  • Maar in een wereld waar we de dingen hier en nu willen, en met een generatie in opkomst die multi-tasking digitale technologie was terwijl ze nog in luiers zat, zou het logisch zijn dat mensen binnenkort snellere en gemakkelijker te gebruiken combinaties van ‘s werelds beste mediums verwachten. En als dit kan combineren met het ‘sociale’ aspect van de online wereld waar mensen zo van houden, dan is dat nog beter.

Wat gaat er nog meer veranderen in de wereld van online internet en televisie?

Wat je je afvraagt – is dit waar de toekomst van online TV naartoe gaat? Ontelbaar veel kleinere, onderwerp-specifieke online tv-programma’s die ervoor zorgen dat de veelgehoorde klaagzang ‘ik heb er naar gekeken omdat er niets anders op staat’ tot het verleden gaat behoren.

  • Als meer en meer televisieprogramma’s online opduiken en meer en meer ‘gemiddelde Joes’ gebruik maken van vrije internetruimte om ze te maken, dan zullen we daar zeker allemaal onze favoriete programma’s vinden als we op zoek gaan naar onderwerpen die ons echt interesseren. Of zullen jij en ik onze eigen zenders hebben? Zal uw bedrijf dat doen? Nu is er een interessante gedachte…

Je hebt een nieuwe manier van televisie kijken met dit internet en tv pakket

iQuantum heeft een eigen analyseproces ontwikkeld om websites van klanten online te benchmarken met de sites van marktleidende concurrenten en met best practices. Onze online analyse is zowel kwantitatief als kwalitatief, en de resultaten worden in eenvoudige, verteerbare termen gepresenteerd als onderdeel van een gepersonaliseerde strategieworkshop.

  • Wij zijn marketeers aan de basis, dus we begrijpen het belang van een lay-out strategie op een knallende manier, en daarom presenteren we altijd de business case voor of tegen elk online initiatief met een kwantificeerbare onderbouwing.